به گزارش خبرگزاری حكومتی برنا، هفته پیش شیوع عجیب و بی سابقه شپش در یكی از خوابگاههای دختران مهندسی – فنی تهران،
این خوابگاه را به تعطیلی کشاند. این اتفاق در سالهای اخیر سابقه نداشته است.
مسئولان خوابگاه ابتدا به این دانشجویان، شامپوی مخصوص دادند که افاقه نکرد و حتی وضع را بدتر کرد. بعد از بی فایده بودن شامپو، گردانندگان دانشگاه تصمیم به تعطیلی کامل خوابگاه گرفتند.
شرط ورود مجدد به خوابگاه، معاینه تک تک دانشجویان عنوان شده است. سطح پایین بهداشتی و خدماتی دانشگاه و عدم اختصاص بودجه كافی برای حداقل نیازهای دانشجویان، عامل این وضعیت است.



















