روز سه شنبه 26بهمن ماه ۹۵، شماري از معلمان بازنشسته که تعداد زیادی از آنها را زنان تشکیل می دادند در مقابل سازمان برنامه و بودجه در تهران تجمع اعتراضي برگزار کرده و خواستار پرداخت پاداش 30ساله خود شدند.
آنها نسبت به بیش از یک سال به تعویق انداختن پرداخت پاداش شان شاکی بودند.



















