دوشنبه شب 7 مهر مادر و حدود 50 نفر از اقوام خانواده ريحانه جباري زنداني محكوم به اعدام، به همراه جمعي از دوستان و مدافعين حقوق بشر در مقابل زندان مركزي گوهردشت در كرج تجمع كردند. اين تجمع تا زماني كه تجمع كنندگان از برگشت ريحانه به زندان قرچك ورامين مطمئن شدند ادامه داشت.
مادر ريحانه ضمن تشكر از مردم ايران نوشت: دیگر اطمینان دارم که ریحانه فقط دختر من نیست . دختر همه انسانهای باشرف است .
از همکاران عزیزم، از فامیل و آشنا، از مردمي که از طریق رسانه ها متوجه شدند، از پسران و دختران جوان كه با من یکصدا ریحانه را فریاد زدند ممنونم. … من از بشریت آگاه و دلسوز که در هزارتوی دروغ و
کلک هویت انسانیش را حفظ کرده ممنونم .


















